27/07/2024
Homeprojectes historicTaula periòdica

Taula periòdica

En 1869 el químic Dimitri Mendeléiev va presentar el seu sistema d’ordenació dels elements. Ara s’ha convertit en una icona de la ciència i la cultura i per commemorar el seu segle i mig de vida, Nacions Unides ha declarat 2019 com l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics (IYPT2019). El nostre institut Tirant lo Blanc s’adhereix aquest curs 2018-2019 a aquestes commemoracions amb un projecte interdisciplinari centrat fonamentalment en tres aportacions creatives realitzades per alumnat del centre:Dues Taules Periòdiques de Grans dimensions exposades al centre i la tradicional Falla Tirantiana.

• Taula Periòdica Literària en la que hi apareixeran autores i autors dels Departaments Lingüístics del centre en cada casella de l’actual taula periòdica ordenada segons Dimitri Mendeléiev.
  • Taula Periòdica dels Elements en la que hi apareixeran dades relacionades en cada element químic i les seues utilitats treballat per alumnat del Departament de Física i Química.
  • Falla “Tirant de la Taula Periòdica” on l’alumnat de 1r i 2n d’ESO treballarà aspectes més representatius de la Taula Periòdica des del Departament de Tecnologia.
Descarregar article
Programa Go Vet