HomeProjectesMETODOLOGIA D’EMPRESES SIMULADES SEFED

METODOLOGIA D’EMPRESES SIMULADES SEFED

És un Projecte d’Innovació Educativa de la família Administració i Finances de l’IES Tirant lo Blanc de Gandia.

La metodologia SEFED Simulació empresarial amb Finalitat Educativa, es basa en el concepte d’»aprendre treballant». Per això un grup de persones emprenedores varen crear una empresa simulada com a eina pedagògica amb la finalitat de professionalitzar  a l’alumnat i facilitar-li la pràctica de les competències associades al perfil d’administratiu.

Disposen d’una xarxa de 700 empreses simulades a tota Espanya, que fa possible que l’alumnat estableixin relacions comercials com en una empresa real. La Central de Simulació proporciona tots els serveis externs necessaris: banca electrònica, Agència Tributària, servei XARXA on line de la

TGSS, facturació de subministraments, botiga electrònica … I el més destacable, suport pedagògic permanentment.

Per saber com aplicar la metodologia SEFED es facilita un programari de gestió empresarial en versions professionals amb la possibilitat de participar en Erasmus + (alumnat i professorat).

A més, es realitzen sessions formatives per a la capacitació del professorat en Metodologia SEFED i Creació i Gestió de l’empresa simulada.

A la Comunitat Valenciana hi ha diversos centres que participen en el projecte SEFED.

CREA LA TEUA EMPRESA
SIMULADOR DE GESTIÓ