Omet navegació

Batxillerat

• 100% notes de PAU aprovades.

• Acompanyament pels docents del centre a l’alumnat de les proves PAU.

• Orientació acadèmica i professional personalitzada. Departament d’Orientació.

• Preinscripció de l’alumnat a la Universitat amb l’ajuda dels orientadors.

• Horari de repàs gratuït a l’ESO i Batxillerat impartides pel professorat del centre.

• Participació en els premis d’alumnes extraordinaris de batxillerat de l’Ajuntament de Gandia.

• Projectes lingüístics i d’innovació eductiva aprovats per la Conselleria d’Educació que potencien les llengües impartides al centre: valencià, castellà, anglès, francés.

• Centre autoritzat examinador d’idioma anglés ( exàmens Cambridge).

• Centre examinador per la Conselleria d’Educació: anglés i francés nivell A2.

• Intercanvi a Lyon (França) pel departament de francés.

• Orientació i ajuda per al certificat de la Junta Qualificadora de Coneixements en Valencià.

• Participació en Projectes Europeus de mobilitat d’estudiants (KA2).

• Participació en Projectes Europeus de mobilitat de professorat (KA1).

• Visites guiades a la Universitat Politècnica de Gandia, Politècnica de València i la Universitat de València.

• Participació en Olimpíades de la Universitat.

• Estreta labor tutorial entre l’alumnat i les famílies.

• Proves d’accés a Cicles Superiors al propi centre.

• Implementació del Pla d’Igualtat impulsat per l’associació Tirantianes.

• Diversa oferta d’Activitats Complementàries i Extraescolars, Culturals i Formatives.

Llicència: domini públic