07/05/2026
HomeSin categoríaUna segona vida per a la fusta de DAS AUDIO

Una segona vida per a la fusta de DAS AUDIO

La reutilització d’excedents reforça el nostre compromís amb la sostenibilitat, l’economia circular i la formació professional.

A DAS AUDIO treballem sota un model de producció responsable en el qual la sostenibilitat i l’optimització de recursos són eixos clau. En aquest context, donem una segona vida a la fusta sobrant dels nostres processos de fabricació, integrant-la en iniciatives que generen un impacte positiu tant a nivell mediambiental com social.

A través de la nostra col·laboració amb centres de formació professional LABORA, Centres Integrats de FP i Instituts d’Educació Secundària (IES), enviem retalls i excedents de fusta que ja no formen part dels nostres processos productius, però que mantenen tot el seu valor per a l’aprenentatge. Aquesta pràctica s’alinea amb els principis de l’economia circular, reduint residus i extenent el cicle de vida de la fusta.

Un d’aquests centres és l’IES Tirant lo Blanc de Gandia, concretament l’àrea de Formació Professional de Fusta, Moble i Suro. Allà, els estudiants treballen amb aquesta fusta en les seves activitats formatives, aplicant coneixements tècnics en un entorn pràctic.

Una segona vida per a la fusta de DAS AUDIO

FOLLOW US ON:
Gimcana a Otos «Rut

d.talensaparicio@edu.gva.es

Rate This Article:
NO COMMENTS

Sorry, the comment form is closed at this time.