19/03/2024

¿QUE ÉS L´AFMPA?

És l’associació de famílies de lalumnat del Tirant, a través de la qual, les famílies, i/o l´alumnat participen activamente en el desenvolupament de projectes educatius i activitats que naixen del centre o de l’associació, tant a nivell econòmic, com en treballs de voluntariat.

¿Per què és important que les famílies es sumen a l’ AFMPA?

• Perquè “Junts és millor”
  • Perquè les famílies que se sumen a l’AFMPA ixen beneficiades, ja que se’ls subvencionen:
    • Activitats o excursions
    • Descomptes en els cursos d´anglés de Cambrige, que s’imparteixen al centre
    • Lliurament d´agenda escolar i folre per als llibres
  • Perquè l´ AFMPA estableix vies d’informació entre el propi centre i les famílies. Aquesta informació que es proporciona és relativa a l’organització, legislació, instruccions sobre com es desenvolupa el curs, funcionament del consell escolar, activitats..
  • Perquè forma les famílies en els criteris educatius, evolució dels seus fills i projectes que es desenvolupen tant al centre com en l’etapa educativa en general. És a dir, que l’ AFMPA tracta d’involucrar els pares i mares en tot allò relacionat amb a l’educació de l´alumnat.
  • Perquè les activitats organitzades per l’ AFMPA tenen l’objectiu de millorar la qualitat de l’ensenyament i la formació de l´alumnat, però també el seu desenvolupament personal dins del propi centre.
  • Perquè L´ AFMPA del Tirant, desenvolupa diferents tasques com:
  • Col·laboració en el lliurament de premis dels Microrelats
  • Folrem els llibres de la Xarxa i col.laborem activament en el procés de lliurament i recollida de llibres
  • Col·laboració econòmica en les graduacions
  • Organització de xerrades per a les famílies de temes que els afecten com: sexualitat, addicció als mòvil i droga, salut i benestar….
  • Subvencionem projectes que desenvolupen els alumnes als cicles com “Tirant d´inèrcia”…
  • Contractació d´una persona per a digitalitzar els llibres i realització de diferents tasques de la biblioteca amb la finalitat de millorar la biblioteca i els seus usos
  • Organització dels cursos de Cambridge del centre

Junta Directiva

Presidenta:

Mónica
Cuartero Tur