HomeProjectesPrograma Innovatec

Programa Innovatec

El nostre centre educatiu ha estat escollit per a formar part del programa Innovatec com a centre pilot.

El programa Innovatec és un dels quatre programes inclosos dins de la “Xarxa Novigi”, junt als programes, Acredita, Qualitas i Empren.

Novigi, significa innovació en esperanto i aquesta xarxa impulsada per la Direcció General d’FP pretén donar un impuls definitiu a la Formació Professional a través d’aquests quatre programes.

L’objectiu concret del programa Innovatec és el d’implantar el nou model de la Formació Professional Valenciana que està dissenyant i impulsant la Direcció General d’FP i aquest model estarà basat en l’ús de les metodologies actives i concretament en l’aprenentatge basat en projectes o reptes.

Per tal d’experimentar i provar aquest nou model, (que actualment es troba en fase de disseny), i fruit de l’ús de metodologies actives i basades en projectes o reptes que s’estan desenvolupant durant els darrers anys i actualment als cicles formatius d’electricitat i soldadura del nostre centre educatiu, ha sigut el motiu pel qual la Direcció General d’FP ha escollit el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Soldadura i Caldereria i el Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques per implantar aquest nou model i fer-los servir com a plataforma per a la posterior expansió.

També cal ressaltar que hi ha 33 centres formatius de tot el territori valencià inclosos en aquest programa pilot, actuant el nostre centre formatiu com a centre del Node València 1.

Imatges de la primera reunió del Node València 1 que es va celebrar al nostre centre educatiu el passat 5 d’0ctubre.

Programa de col·lab