HomeCentreRECORDATORI AMPA

RECORDATORI AMPA

Dimecres, dia 18 de novembre en el Consell Escolar es va demanar la responsabilitat individual en l’ús de la mascareta i en el manteniment de les distàncies de seguretat.

• És importantíssim que es guarden les distàncies de seguretat tant en les zones del pati com en els passadissos així com al carrer abans d’entrar al centre i una vegada ix l’alumnat.
  • No s’ha de compartir entrepans, botelles d’aigua ni cap altra cosa i és de vital importància mantenir les distàncies mentre s’esmorza ja que en eixe moment anem sense mascareta.
  • A més, fora del centre, la policia està posant sancions davant la infracció per no portar posada la mascareta o portar-la mal col·locada.
  • Altre tema important és que l’alumnat no faça ús del telèfon mòbil al centre. Es demana que els mòbils es deixen a casa i si no és possible que els deixen a les motxilles i apagats durant la jornada escolar per evitar un mal ús del mateix.
Tirant de Bookface 2
MOBILITAT ERASMUS +