29/03/2024
HomeCampanyesX edició microrelats 2017

X edició microrelats 2017

Amb l’objecte d’estimular la creació literària entre la joventut, promoure la igualtat en qualsevol de les seues formes i fomentar l’ús de les noves tecnologies en la literatura, l’Associació Tirantianes convoca la Xena edició del premi de microrelats Tirant@net que s’adreça a l’alumnat de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius que es regirà per les següents basespdf

BASES Xena EDICIÓ DEL PREMI DE MICRORELATS 2017 Tirant@net

1. Es convoquen els premis Tirant@net per a les següents categories:

1. Alumnat de Secundària (1r i 2n d’ESO)

2. Alumnat de Secundària (3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de FP Bàsica)

3. Alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius

1. Hi podrà participar qualsevol estudiant d’aquestes categories.

2. Cada autor@ podrà presentar dos microrelats originals i inèdits com a màxim.

3. Els textos estaran escrits en valencià.

4. S’entendrà per microrelat un text que no supere les 111 paraules. El títol no s’inclourà en aquest còmput.

5. La temàtica del microrelat es basarà en una narració lliure sobre el tema Igualtat, Diversitat i Identitat de gènere. Cada microrelat ha de portar un títol.

6. Les obres s’enviaran per correu electrònic a: tirantianes@gmail.com i en el camp assumpte, caldrà posar la paraula: microrelat.

7. Junt al text del microrelat, hi figuraran les dades personals de l’autor@ (nom i cognoms, adreça, data de naixement, centre on estudia, curs, nom del professor@ que actuarà de coordinador@ i el telèfon de contacte).

8. El termini per a lliurar les narracions finalitzarà a les 24:00 h del dia 10 de novembre de 2017.

9. El jurat triarà un guanyador@ per categoria:

1. 1a categoria: 1r i 2n de l’ESO

2. 2a categoria: 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de FP Bàsica

3. 3a categoria: Batxillerat i Cicles Formatius

1. S’atorgaran un total de dos premis per categoria: un primer premi dotat amb un xec regal de 100 € i un finalista dotat amb un xec regal de 50 €. Els guanyadors/es rebran un diploma acreditatiu del premi.

2. Hi haurà un premi extraordinari en les tres categories a la participació de l’alumnat de l’IES Tirant lo Blanc de Gandia de 50 €, cas que no haja guanyat en cap d’elles.

3. El jurat el formaran dos membres del professorat del claustre de l’IES Tirant lo Blanc, dos de l’Associació Cultural Tirantianes i un membre de Saforíssims.

4. El jurat es reservarà el dret de declarar desert els premis de qualsevol de les categories.

5. El jurat no es farà responsable de l’originalitat del text presentat. Els premis es lliuraran el dia 24 de novembre de 2017 en un acte públic que se celebrarà a l’IES Tirant lo Blanc de Gandia.

6. L’organització es compromet a donar la màxima difusió als textos guanyadors.

7. L’import del premi correspon als drets d’autor@ dels relats publicats.

8. La participació en aquest concurs suposa la total acceptació d’aquestes bases.

Calendari

Inici: 3 d’ octubre –difusió del cartell i les bases correu electrònic als IES.

Termini de lliurament dels textos: 10 de novembre

Reunió del jurat :15 de novembre

Notificació guardonats telefònicament i per la web del centre http://tirant.edu.gva.es/: 17 de novembre

Lliurament dels premis: 24 de novembre