16/04/2024
HomeTirant de culturaDACEVII Edició dels Premis Publicitat i Gènere de l’IES Tirant lo Blanc de Gandia

VII Edició dels Premis Publicitat i Gènere de l’IES Tirant lo Blanc de Gandia

Aquest dijous 12 de març hem entregat a l’IES Tirant lo Blanc de Gandia els premis de la VII edició de Publicitat i Gènere creat per l’associació Tirantianes per la igualtat del centre, que pretén inculcar el
valor de llibertat que dona l’educació en igualtat. No hi pot haver igualtat de gènere si es fomenta un tracte discriminatori en el tractament de les persones en la publicitat.
En aquest taller de publicitat no sexista convertit en concurs, tot l’alumnat d’ESO ha treballat els mecanismes per detectar publicitat sexista i ha tingut capacitat de contrapublicitar-la en format paper en 1r i 2n, i en format digital en 3r, però ja en 4t, han creat publicitat de vídeos i falques d’àudio sense cap estereotip sexista.
D’aquesta forma, en aquesta etapa educativa obligatòria, tot l’alumnat del Tirant treballa de forma lúdica i creativa continguts per la igualtat.
El jurat, format per 6 membres del professorat del centre, i d’acord a als objectius del projecte, han donat 6 primers premis i 6 prmis finalistes. L’Associació de Famílies (AFmpa) han col·laborat en les aportacions dels premis.
Aquest acte coeducatiu, al voltant del Dia Internacional de la dona del passat 8 de març, ha conclòs amb una foto de grup de tot l’alumnat premiat, encoratjant-lo per al curs vinent en contrapublicitar MÉS I
MILLOR!

GALERIA DE FOTOS

Contrapublicitat guardonada 2019-2020 ACTA guardonats VII concurs contrapublicitat 2020