19/04/2024
HomeOferta formativaBatxilleratL’alumnat de 1r de Batxillerat ha estat practicant senderisme al terme de Tavernes de la Valldigna.

L’alumnat de 1r de Batxillerat de l’IES Tirant lo Blanc, ha estat practicant senderisme a la zona de la font de La Sangonera pel camí dels «amoladors» i el Mirador, al terme de Tavernes de la Valldigna.
L’activitat, programada pels departaments d’Educació Física i Biologia, ha consistit en realitzar diverses rutes.

Grup de geologia davant les calcàries del Jurasic en Borderia.

Galeria fotogràfica

D’una banda, el senderisme ha sigut l’objectiu principal del Departament d’Educació Física, localitzant senyalitzacions pròpies de la ruta i coneguent punts concrets de la geografia de zona on poder realitzar activitats de muntanya, com l’anomenada «Via Ferrata de les Marujes». Des del nostre institut, volem
agrair la col·laboració del CENTRE EXCURSIONISTA DE TAVERNES DE LA VALLDIGNA, que ens van acompanyar, ajudar i explicar a l’alumnat curiositats de la zona, com per exemple, com antigament les persones que vivien a la zona, elaboraven pà a un forn que encara es troba encastrat a la muntanya; o com es va construir la Via Ferrata.
D’altra banda, l’alumnat de Biologia i Geologia, va realitzar la ruta del Mirador, en ella van reconeixer roques, van observar estructures geològiques, es van orientar i buscar fòssils de la zona, observant in situ l’estudiat en classe.

Visita a l'empresa B
Visita a Fontilles d