![](https://lh3.googleusercontent.com/eT3zircOTVBup6rjaTtDOA7W-hQ0FXCwvu6jhgoCoCn0Ju3HRllaatDwE5PkmbUbzcZ4Jj8IQzsBMghlkowQmuox8FIVHG-TcuFFjlMd-bZImpR7KQ-oWDJMpfbEXraYf8oMUwQv-YjGFjgO_ixKl8knbPbYYoGg1XWKQZhBUATTpfnOdlnZYQF7nVaZm0QuHq7YqTJ_Q2NsrX25Jf_NG18l_TJBB1rxtU12-hrL7tK-fS0X87odWlYkigxQNR__TbWeyJu1uWuK2FiP5YG9vOIbSDrncY9-kpWRI5iR5J8U-dfSCF3GvYHzVKwX4P2mEDu2QKc5bMD3V2yVmqxzDVoNp6krITp1gAmDA4x0TywMm3Qddq2wcokJann6IHwfP3OjTfnStMZEy92lHkGv8_fLSed80uQLlj6WGuiyIU7-lqiiu05HMFPpEK5dJ8z6WdJcwBgbvNAmBy9Xd7F14yQ9IDqDnCUAPDmzNglSu3TVD2wX3ZpPXo2qjHYmnWniNNmEHQkt7mXCkc9tjAU0Wzg14D1iFPqQ6b8qfFT0baIglOmBcXKVrz16IzA25IffS2zwT-Mf4SSWbXa8kkw_KCXT3jGxP5OT5tbw6YdFw852XHxR-LXEMAJ4q3j5K4BOoZEBxwUKs8tCR0Jit5A7j2DqqPTRQa0jmkAIwZVslGWBgZjONPyR9d7VcI0f-a32y_0nnFImoRzsDgCkmw=w333-h251-no) |
1.NOVES METODOLOGIES EN FOL II
El seu coordinador és Carlos Martí i els objectius són:
-Aprendre noves metodologies per a treballar el mòdul de FOL en l’alumnat de FP Bàsica.
-Elaborar material didàctic per a treballar el mòdul de FOL en l’alumnat (fitxes de treball).
-Facilitar al professorat un material que servisca com a ferramenta de treball per a la consecució dels objectius i competències professionals plantejats en el mòdul de FOL. |
![](https://lh3.googleusercontent.com/FKGhG0cADiD51XDT0gThzIGbzlf_wUrkNozc6o_gM0DETLQgtDFZ0RFmUiRvSed-09P0ednNvJvV2NiqfF6kWLjYP3bAWWFs3iII89NmUJt3L5qJReOypJkFwRs8062EB7NvEvX2ePsO_yNSV3NQnM_l_AMq7zFazF8R6zyfSUmYh7l0UupoRiVot4LE1MMv-uLxdFhmc3v7XlSsHPd9mxNT0__l0krb-JR2tvyTZGRZ7QPNne8XxZ6vwjOlXaWsv8mnUhNCrT-qlBjW1-_SFxbBtkKufUi0d9d7OLHxn4b8IV1sasXhWqm3EuCbxavyg4a0U0rum-cy94lJHXejJ-6ui72oTfkG9WOKxNCn4UbF4PaMrZ_sB4pMWwlFNSxtCz69k5cRvSLzBFtiEm17jVs9YWW-WRNsxLlq4FccGvhxX8vVsCRqPNaob6WO7An2UvdxRlG5oRpugbkvayx75n6oGHy8rVpQ6rIbuiGtiTxwj8TvU-sTOlm2mRLDoVIk5qUNx-eJyy8jHyGaiXb0ByPBJNyneRUg32bW9W9SVJdplJgbmuqy_tm1M0hdu0GPsy6vcp56zs9gfehI-WLKloPOvHODnLU56nW2shHa_g1bcpTLsb-T0SqrvpLpTN-uhSyQbUkTCT8U5kOiCvICj3lZJZMF5bN8UhRey9xsfG7CC2Q2sr0RWIwYYtc2OwKMfSznsFG3wSv-62dywg=w334-h251-no) |
1.TIRANT D’EUROPA – INTERNACIONALITZACIÓ DEL CENTRE EDUCATIU
La seua coordinadora és Carmina Cháfer Climent, i els seus objectius són:
– Impulsar la internacionalització del centre
– Promoure la identitat europea de la comunitat educativa del centre
– Ampliar coneixements culturals i lingüístics del nostre professorat, alumnat i famílies |
![](https://lh3.googleusercontent.com/g8L_kfoysvcDjUvGQMH1tHfaI8sOrFZmX1vRY13wYHL7f2KcDdG2FWMgMr1ys65gVIkJFUerA1O5PrfXB2dh0e8k6Nre7wXwnapteRK4E1cQI35YrgB_oVaJX3y31VaOEfJisjL4u7w14WppGupgXb1YKPIHjhbyevsBVgw7nM3E3n_n9eSoukPZPrEm3PPcWkhhNXs9zDv-6NJFW8iTeH-gWgJkCQRX4L5nKDyoTK4gJ18dgBbKPOMEGJUuppMLmJgg-0fTp8Lc3FkkpfzRHqGTSBiG_N-MpzmnhCY1Pg1RW09ql09d3ikr7SGNbggwwZZG4jksSR_BNL3qkpEEQ56EdvgCQ2kYzDXWRq10q2_yhaIufj-NsN_ovM17PaAuDO70wES0ufLba6YuZIG2RQikGqKC2TUQ3u4f_AvaqikwDZWbLzazD8r-gqzcclumZKuqvdWWbVls8YqDNYmqJbQ7_KiR2-lBWofSzQ6xLwePfJ2Wy06QEEnxoX2f-Xq2GXRSE-gdq91DVyngVu_O5PCqlrNpt1mE78fowbJawPpmzQGu0Vrsx4BSc_kfEeGdtLsraGRoZgbJVTvitm-JRGAhbZLWxtgO25qBXr9_lpxxpQNvxXS1i9iQNf2DR51CS1sf3pNqsCjDSN1pPA7bPbeVLK8B079ClR2e67kpDEWoe03VtETOKXXQtgCpnoVl6kFdUyHY4lczACPazw=w571-h429-no) |
2.ACCIÓ EDUCATIVA A L’EXTERIOR
El seu coordinador es Hassan Fares Mourad, i els seus objectius són:
– Diferenciar entre els tipus de models educatius.
– Identificar els requisits de cada programa educatiu en relació amb el país implicat.
– Interpretar les normes vigents del sistema educatiu espanyol.
– Comprar els diferents tipus de programes. |
![](https://lh3.googleusercontent.com/kK_yO9qd4GELqee05ZeVUMvVXAf6YHUJRkJRo9Zb7FUcqoOJ8zIJ5VCTuKd7NIgGQPIXI0-FofBvyE8VKYQ1-otbg5OpyUtmVPQmvij0ykuJyydeQwrtWemc6s_oeBUCCsQ-hzXS7aXDn9YeOyqk1nEoqO6a8KOE5WshzJnDfGN51spRFgUsR-O3gJi4uy0-QExMmb-tzRvYQde28pUvpBzqVF8NooIcoCbXTsKqr2I1kpVpAZMAH6DO9lsc1n1xRiExvXMP0BrkQBuuZKtJiAuwIbdan7UQRpbWxMjC1Bm5_DkHDK3uhPwddNJ6H6ZLjEksNjQBab-6YP1-va_1y6XcNUKtL_vxWQSgvkkN4TeatjuQUNAkgwZluST4OiVbaZ53RWZWgLVWnP46bO2LTyYeK9xSB7jpVeF018HMZRcQCv3Ua0hx_o_gv_wZLQfAvwLhnb7Hor6fpoVbRkxeUL6c1O6IWkMDWSxl60iplFHfA5ptcaSP3P8DBDa9-ZKLpneEnYjRWhQ9e6wnmNV4xlS9IkJgnRAb4ed9Zrahtka9EGuVuHlVUUID1zNB1ITy6zoEiZ3sC2Azw-llDNeNi1t9FlzIgL-yLLavGAMnZiBgkkd-DIeblNBpuB_vET52dC3bNfBAt6Midd7xbNtI68B3glv6yTetaoFr3T_TzqerYsGQQkShYLb-bdg-kxzwLHNUc79d4xhkPtgOvg=w305-h251-no) |
3. EQUIP DE QUALITAT PERMANENT 2018
La seua coordinadora és Raquel Poquet Catalá, i els objectius són:
– Reflexionar sobre el actual mapa de processos i el catàleg de processos.
– Analitzar la millora d’alguns dels processos que tenim desenvolupats
– Estudiar la implantació dels processos mitjançant el moodle de qualitat del centre. |
![](https://lh3.googleusercontent.com/KLkcYHYqO4cNHvSSefTEPzPLcg01pPMHNDRZS8mGPzutH3skmucdhj4SmZHHsomwwijxXm1-oVFouy6PEkENdMDCRrZv9GWlExk_jKm5gXwdJRgInWL2R_ShmyKgKQ5WbX3r2owF5oyg-pOqFWfUOSAaWZyXMfmQ0w4VgglpqttN5lN8LtxwyVdj6izdQUeb-xw9o1P20h_szyteElxea1p5PORFbyu1vvIYWfGQkC8nNEHVbrf4f8YGO7HIg63Ftmr_LJBe3S_8dkn1eQzfpYzT-ywcaJ7hohE-2V18qSi6oht9mwEBk4k9YEWcpemnEWYEigXjlc-zzHhNHDoGAeU8qB90gaKb2MJgiPIzdExFz19WoK1zVp7smdRF8eoVsGz2kYZlJDh3TrC7-Tc_vCDffiWWNArCeIetaFC1DCyisoxafqCkw3Ba9fHTdgdHIA37zuvCqiKqCCSI8BS1cJQzn9FWlTQRAxdVSlULbTQbYqUHkCAwC8_d5NkZa8rKwMTYDzDhZPVahXzb3eB4swDegEPN9mY7upWRVH7mHHP_TI6lVFPT1XvZIg0b3BtoghXYkpkTvwkhIsgpwwnOHCd6FHaSaWUCchnIz7bZ5ZIU4pyKd1TuNsUPKrGHwa4_f3VSuOjZKiurWMWctCNFOTQ7x_pltFQgIXONrn9Mg0seq0kpzRJjZhiRFft0d8DVo0QdiVwyvZNbe7Zgew=w571-h429-no) |
4. MEDIACIÓ EDUCATIVA ALS CICLES DE FP
La seua coordinadora és Laura Borràs Giner i els objectius són:
– Aconseguir al centre un clima relaxat on es puga dur a terme la pràctica educativa.
– Reduir els enfrontaments i tensions
– Identificar-se amb el centre i incrementar l’esperit de pertanyença.
– Formar als participats de medicació
– Dotar al centre d’aula de jocs
– Formar un equip d’alumnat-tutors als grups de FP. |
![](https://lh3.googleusercontent.com/7Dx_ERFVlzeuE3_xc-q26hXZH8E7vAmXtuQ4cCxWMJaBn-kpVQ2GdurYz0ay_OLPtPknDyvZyFN78HFF7IYcj3eRpvwufz4olOibOc_9v2CfPsWNU0BRylFn7cXwwm0VKOY4AxuEMRgdMj8wH_elncoXkinn95i6Y9XrqBur-wozJ5f7bFaegd4-nZsgwJMZ2NhI35TZykTpIRpXBv7RxxsU1upp8_25kvpVnTNT4kg6TdRGO8_mkISyEFwqqSqsVaTnUZELHC8D0Mqpk_EU5pLsClg3E5Rp_BuiRHDknhww4bJLDPGkoLc_5CeSOtzBSBTfsMmA30aN8hArfqHmc7-TuzNmSnmmAmdzoubzuxgaaZISTAFIeyUab7h99V_53wi5748WubryGMGPfwxVGf-aGxDHG0rlUxXJfqcshsRF7Dk11RsQL-zt5zjGgw9pPJspp_J5ERG-0vnb-UHNf0tjFlOW6nfy63C-WzQW5Vk1m0SvwFtOxPTpgBlrPRXPJBSm_R0pSFa17i55YMNPl_EQkuMTC-bD4Cs2hozOnTuf4UEN8t6Nox2bKUbgtQVGJ8k9IXVnsf4y-wPghDzYPzj5BEC2Xsw2RF3cP7l8BABiJui4JILwgU1U68uL9JtsYGMH9cCCcNGmNZN0n7G4xUtdVHdj2fsAIj7kMg1TlRdVE574UUttclZzIzKgbzxGvPkT-x7TyJjhFIR_Sw=w571-h429-no) |
5.RUTES FOLERES A GANDIA
La seua coordinadora és Rosa Magraner Escrihuela i els objectius són:
– Reflexionar sobre com donar a conéixer a l’alumnat els organismes públics més rellevants i locals en matèria laboral i de Seguretat Social, com són INSS, TGSS, Labora (antic SERVEF)
– Reflexionar sobre com donar a conéixer a l’alumnat els organismes públics més rellevants i locals en matèria d’orientació i informació laboral i emprenedorisme.
– Debatre entorn a l’aplicació de l’aprenentatge significatiu en les aules.
– Reflexionar sobre el possible disseny de rutes a Gandia per visitar organismes amb l’alumnat i aplicar activitats pràctiques i significatives. |
![](https://lh3.googleusercontent.com/w2j5xB-8GeCnLchL8YSQ4tbJqW4UHPDmn9b7EbOV-bpe1LblvKeahm6iky3k_-D4FbNrjkbVoJq3dDoimqVOHpqs4ObTGfBGHYPpfBfObNPk2VB6b4qCeP_qfRlh4UKO5Mrfc-f41EnqurGEJeb9GTZ4STb3UydjZn0KsiyiRM-XznzrBHKcS29NNeDo84HMarJiJyusNQRMXXfWR9SI-Gwh3wZuad7_VkS_w82_iGVdjvieszCJhTUV81mxzmEQgY7Fh4gkCWUlMsdidQKIDH4bKPDIwg_DrvYbosTJcYf9triA5cS8GY4RPKz7kraEbw1cxHw2KSP7LMKtA0VwxiZ4hwALa9_dtQSHvM18ppc2CXWXuA7ZTPvPtOEe00k2_zgZhMF1pyZKx3lMqHxW7jojHbxFUSOkzKSk1k-JgSdIbnP3bm6pzaxEUXc2M3bkQi9uyt1lZtEe5gESowgMzTxO0WbWKrWSb3RZaf7FYnczRivIaJQR3DQO0zmkXOagTY9d3YLZGAWbIZADCcqPNjyfDBiloeDQTtWjcmAeHIEx2LYaRWkewM8w1PY9i4HF7xwW8WZKJJgDWzEL36zXwWSkWFRfD-8EZ7geIqTH8u2Wd-JQBwa340ie4yosP-a1VEywRuuuLzj0NhI0_emauE9h8uPVHAOl32yPJrf14XUB4cVecSo3WRCv9W41AmmQn6zdA4jl8c5QqnNGsQ=w571-h390-no) |
6.AVANÇANT EN LES TIC AL TIRANT.
La seua coordinadora és M Trinidad Escrivà Gomar, i els seus objectius:
– Aprendre a utilitzar les noves plataformes «Classroom» per impartir classe als alumnes.
– Desenvolupar un Entorn Educatiu uniforme per a tot el centre
– Saber utilitzar diferents «Apps Educatives»
– Definir la línies d’actuació i treball per millorar les TIC al nostre centre |
![](https://lh3.googleusercontent.com/KLkcYHYqO4cNHvSSefTEPzPLcg01pPMHNDRZS8mGPzutH3skmucdhj4SmZHHsomwwijxXm1-oVFouy6PEkENdMDCRrZv9GWlExk_jKm5gXwdJRgInWL2R_ShmyKgKQ5WbX3r2owF5oyg-pOqFWfUOSAaWZyXMfmQ0w4VgglpqttN5lN8LtxwyVdj6izdQUeb-xw9o1P20h_szyteElxea1p5PORFbyu1vvIYWfGQkC8nNEHVbrf4f8YGO7HIg63Ftmr_LJBe3S_8dkn1eQzfpYzT-ywcaJ7hohE-2V18qSi6oht9mwEBk4k9YEWcpemnEWYEigXjlc-zzHhNHDoGAeU8qB90gaKb2MJgiPIzdExFz19WoK1zVp7smdRF8eoVsGz2kYZlJDh3TrC7-Tc_vCDffiWWNArCeIetaFC1DCyisoxafqCkw3Ba9fHTdgdHIA37zuvCqiKqCCSI8BS1cJQzn9FWlTQRAxdVSlULbTQbYqUHkCAwC8_d5NkZa8rKwMTYDzDhZPVahXzb3eB4swDegEPN9mY7upWRVH7mHHP_TI6lVFPT1XvZIg0b3BtoghXYkpkTvwkhIsgpwwnOHCd6FHaSaWUCchnIz7bZ5ZIU4pyKd1TuNsUPKrGHwa4_f3VSuOjZKiurWMWctCNFOTQ7x_pltFQgIXONrn9Mg0seq0kpzRJjZhiRFft0d8DVo0QdiVwyvZNbe7Zgew=w571-h429-no) |
7. DIALOGUEM?
La seua coordinadora és Rebeca Sendra Velázquez, i els seus objectius són:
– Aconseguir en el centre un clima relaxat on es puga dur a terme la pràctica educativa.
– Reduir els enfrontaments i tensions entre iguals
– Identificar-se amb el centre i incrementar l’esperit de pertanyença
– Sensibilitzar a la comunitat educativa la necessitat de mediació
– Formar als participats en mediació
– Dotar al centre d’una aula de jocs
– Formar un equip d’alumnat-tutors als grups de primer cicle d’ESO |
![](https://lh3.googleusercontent.com/IE5TNNHt8NmfmySUGbVrEk9FFXwQVX2PSnT_5XrAED2M0N8AzrCOtgnlOHoaeBPjUSSmVEpsycdSgN0Gs7qcGvDM9Vb3GXn1XPUBoUnigo2NeoVC9btsWRoiFDH3UBm-LQSOlwyUbaC9njYzwY2pbFlc9Yba2suQ84M9WlTPj20e9_8eYtj3and40cwGFvXR1_k7qjXhkpu-sKHE5Sri3uXBXvuwTcG-hpShceNTOt3JVcfqP9PvW3Ape_isPkva9NvP8AE4lzl5MOv7VMjXO8AOKKNXA4w1WrgCp6-Q2RG12OoQY5td3UwQ9CDO2BrENYfVhczagMDjSDY7WzcpZZ0UI4PqA2YReoQ3IxUYPDQImac3Z36JU2X9Ho_FeaOnwPTeDQyCx9X0n93qOAFbQLTM5GFG-_MUBziY6nsp5nKgxQtle7wan0cI_iFmD0014hC6VPOMWglyGHDyMKobeTZD-9UpIUvXRVLIGLuyjjmDwiBPj4IVFFYeIPlMG3bKAg0PbN7P3abPoJ8SXzo0Cm1ihddeHQUTPCIWDx-XqKu3zTRPyHxKGrvXZeSmLj7Pr1xsfg_SlzWHRS0lzKIt5xTPjHmKfo0xoSb8P4R9eJa2RHu-Zy2HZYJZ-jGSb13s6TxmevB4VL02QYYJ1woLBj1oZIOIDzNMHsdJctrnoE7aIINgocg9KSlQxkXPzUNl5eU9BVTEP8ku-QfGgA=w571-h429-no) |
8.TAULA PERIÒDICA LITERÀRIA
La seua coordinadora és Sara Grau Cardona, i els seus objectius són:
– Reflexionar sobre nous mètodes per a l’ensenyament-aprenentatge de la literatura a través de treballs o projectes interdisciplinars.
– Secundàriament, però no menys important, es proposa estudiar l’impacte del fet d’integrar una major presència femenina en els plans d’estudis literaris. |