HomePortadaCURSA SOLIDÀRIA

CURSA SOLIDÀRIA

La cursa solidària realitzada al nostre centre, a favor de SAVE THE CHILDREN ha donat com a resultat la recaudació de 1605 €. Iolanda Carmona, representant de la fundació, va estar explicant-nos com treballen de manera directa a l’Àfrica, tractant de facilitar l’accés a necessitats tan bàsiques per a les persones com són l’aigua potable, la gestió dels seus propis cultius per a poder menjar i la construcció d’escoles per a que els xiquets i les xiquetes puguen estudiar mes prop dels llocs on viuen.
Volem destacar la tasca realitzada per l’alumnat de 1r de Batxillerat en l’organització de la cursa i la solidaritat i esforç dels corredors a l’hora de buscar patrocinadors i participar. Al mateix temps, volem agrair als patrocinadors la col•laboració en aquest event, que dóna la possibilitat a l’alumnat de sentir-se participant directe d’una causa solidària. Cal destacar també, l’aportació econòmica d’algunes empreses a través d’alumnat del centre. Moltes gràcies a tots els organitzadors, participants i patrocinadors.

Empresa col·laboradora

PREMI NACIONAL D'EDU