27/04/2024
HomeEl dia a diaA PARTIR DE DILLUNS DIA 25 DE SETEMBRE ES MODIFICA L’HORARI D’EIXIDA DEL MATÍ

A PARTIR DE DILLUNS DIA 25 DE SETEMBRE ES MODIFICA L’HORARI D’EIXIDA DEL MATÍ

DOCUMENT EN PDF

La direcció del centre educatiu informa, que a partir de dilluns dia 25 de setembre es modifica l’horari d’eixida del matí, segons ens comunica la Conselleria d’Educació

A partir d’aquest dia, les classes de matí finalitzaran un hora més tard i aquest horari serà permanent fins a l’acabament del curs.
L’eixida de l’alumnat és:
– ALUMNAT DE 1r ESO i FP bàsica: Eixida de dilluns a divendres a les 14:00 hores.
– ALUMNAT DE 2n ESO: Dilluns, dimecres i divendres a les 14:00 hores i dimarts i dijous a les 15:15hores.
– ALUMNAT DE 3r, 4t ESO i BATXILLAT: Dimecres i divendres a les 14:00 h i dilluns, dimart i dijous a les 15:15 hores.
– ALUMNAT DE CICLES FORMATIUS: a les 14:00 o 15:15 segons horari i dia.
Comunicar a l’alumnat que fa ús del transport escolar que les companyies d’autobusos han estat ja informades.
L’horari de la tornada des del centre per a l’alumnat que puja a l’autobús serà:

Comuniquem també que proper divendres dia 29 de setembre ve el Tio de la Porra a visitar-nos per donar inici a la fira i festes de Gandia.

LLIBRES DE TEXT: ESO
XVIena EDICIÓ DEL P