29/03/2024

Article 1

Baix aquest títol, el passat 5 de març va tindre lloc al saló d’actes del nostre institut, una taula redona sobre possibles eixides professionals dels futurs Tècnics Superiors en Òptica.

La taula la formaven, dos membres que oferiren l’opció de continuar formant-se d’una forma regular per no limitar el futur, i tres membres que exposaven la seua experiència al món laboral.

Com a part formativa, l’institut PAX presentava la possibilitat de cursar un Cicle Superior d’Audioprotesi per complementar el nostre cicle i poder diversificar el futur treball. La Universitat de València també estava representada per Álvaro Pons, vicedegà d’òptica que va motivar als alumnes a ampliar competències a la seua futura vida laboral, resaltant que per experiències prèvies, els Tècnics Superiors en Òptica són dels que més interés i ganes d’estudiar este grau han demostrat, cosa que ha derivat amb els excel.lents èxits acadèmics aconseguits fins ara. També va destacar la qualitat dels actuals cicles superiors ja que poden convalidar fins 30 crèdits dins dels estudis de Grau.

Els altres tres membres restants de la taula eren el coordinador d’Òptica 2000 de les províncies de Castelló i València, José Tomás García, el cap del departament comercial de l’empresa de distribucions òptiques Greenmedical, Raúl Ruso i el nostre company José Antonio Ortiz com a representant de les òptiques independents.

Els tres varen animar a l’alumnat en la possibilitat d’insertar-se laboralment a un camp on malgrat les dades econòmiques no molt entusiastes, ha pogut capejar el temporal donant resultats positius.

El nostre company José Antonio va resaltar que l’actitud i la creativitat és una manera de plasmar a les peticions laborals els coneiximents adquirits d’una forma imaginativa.

Posteriorment els alumnes varen dialogar, de forma amena i pròxima, amb els membres de la taula per poder resoldre qualsevol dubte que pogueren tindre.

Caps de departament
Bankia promueve el p