26/07/2024
HomeEl dia a diaTirant lo Blanc al capdavant de laIntel.ligència Artificial

Tirant lo Blanc al capdavant de laIntel.ligència Artificial

El Tirant lo Blanc ( GandIa), CIPFP La Laboral (Sagunt) i el centre coordinador CIPFP Ausiàs March (Gandía) participa activament amb el projecte anoment  AULES ACTIVES PER UNA SANITAT 4.0 impulsat per el Centre d’Innovació Digital Avançat de la FP (CIDA).
Aquest projecte tracta d’ impulsar l’ ensenyament-aprenentatge col.laboratiu amb el màxim alumnat del cicles de Sanitat dels citats instituts (Tècnic de cures auxiliar d’ infermeria, Tècnic de Laboratori i Biomèdic,Tècnic de Documentació i Administació Sanitària, Tècnic d’ Imatge per al Diagnòstic i Medicina Nuclear, Anatomia patoloògica i citodiagnòstic).
Pel que fa a l’ objectiu principal, l’ alumnat  ha treballat al voltant de casos clínics adquirint competències digitals com ara, la utilització d’ intel.ligència artificial que s’ apropen més al món laboral actual.
A més a més, els tres instituts han realitzat jornades intercentres per potenciar les competències de l’ alumnat anomenades soft skills importants per coordinar-se i treballar en xarxa.
Finalment, el projecte s’ ha difòs arreu de la comunitat educativa (Universitat de València, Catòlica, NAVES i INTEF, entre altres) per donar a conèixer l’ enriquidora metodologia de treballar col.laborativament i s’ ha plasmat  amb cartells (realitzat gràcies a l’alumnat  de Desenvolupament d’ aplicacions de web del CIPFP de l’ Ausiàs March ) a on es pot visualitzar temporaralment en cadascú dels instituts participant la tasca realitzada.
HORARI DE LES PROVES
LLISTAT DEFINITIUS D