26/04/2024
HomeEl dia a diaCALENDARI PEAFS MAIG 2022

CALENDARI PEAFS MAIG 2022

Ja està publicat el calendari de les activitats plantejades per al mes de Maig dins del Projecte d’Esport, Activitat Física, Salut i Sostenibilitat del Tirant lo Blanc. Tota la comunitat educativa està convidada a participar al Taller de Meditació el dimecres dia 4 de 17:00-17:45 al gimnàs de l’institut, o al pati si fa bona temperatura o hi ha molts assistents. Per tal d’acudir a aprendre tècniques de relaxació i meditació, tan necessàries en aquestos temps, sols cal enviar un mail a msalac@iestirantloblancgandia.es informant de l’assistència, per valorar l’espai segons l’aforament.
Esperem que les famílies del nostre alumnat, el propi alumnat, professorat, personal d’Administració i Serveis… en fi, tota la comunitat educativa s’animeu a participar-hi.

L'ALUMNAT DE 1R DE B
SUBVENCIONS PER ALUM