24/04/2024
HomeEl dia a diaSUBVENCIONS PER ALUMNAT D’FP MATRICULAT AMB ASSISTÈNCIA EFECTIVA

SUBVENCIONS PER ALUMNAT D’FP MATRICULAT AMB ASSISTÈNCIA EFECTIVA

Informació en PDF

Resolució de 4 d’abril de 2022, Convocatòria de Subvencions destinades a alumnat que curse FP en el curs 2021-22

Subvencions per alumnat matriculat amb assistència efectiva*

1. MODALITATS

Per a alumnat que estiga cursant Formació Professional en el curs 2021-2022, es convoquen 4 modalitats d’ajuda a l’alumnat:

1. FP Dual en administracions públiques: realitzar l’FP Dual en administracions públiquesdel sector públic estatal, autonòmic, local o en universitats, així com ens autònoms.
  2. FP Dual en empreses: realitzar l’FP Dual en empresesde la Comunitat Valenciana o de la resta de l’Estat, una vegada acreditada la necessitat de desplaçament per a adquirir les competències predeterminades en el lloc formatiu.
  3. FCT en centres de treball allunyats del centre docent: realitzar la formació en centres de treball total o parcial quan el centre de treballes trobe allunyat del centre educatiu o en una altra comunitat autònoma.
  4. Desplaçament: sufragar totalment o parcialment les despeses derivades de residència, transport i manutenció, per a alumnat que curse cicles d’FP en centres allunyats de la seua residència habitual.

2.QUANTIA

1. FP Dual en administracions públiques: 1200 €
  2. FP Dual en empreses: 400 €
  3. FCT en centres de treball allunyats del centre docent: 400 €