26/04/2024
HomeEl dia a diaLliurament del 15é Premi Tirant – 14 de maig 2019

Lliurament del 15é Premi Tirant – 14 de maig 2019

Ahir dia 14 de maig de 2019, vam celebrar la XVena edició de l’acte Premi Tirant que va tindre lloc a la Casa de Cultura Marqués González de Quirós de Gandia.
L’acte va comptar amb la presència de l’Excma. Sra. Alcaldessa de Gandia Diana Morant Ripoll, i Miguel Todolí Montosa, president de FAES.
Aquest any el premi va recaure en l’empresa Venasol Smart Light S.L., que és una empresa referent en il·luminació, molt implicada en la formació de l’alumnat de FP de
diferents famílies professionals.
Des dels seus inicis, compta amb un excel·lent departament d’enginyeria que sempre aporta la solució més idònia als seus clients. Realitzen projectes lumínics mitjançant programari especialitzat i disposen de línies de producció a Espanya.
A més, compten amb un dels millors laboratoris de fotometria on dissenyen i posen a prova els productes. Tenen una línia de desenvolupament en I+D+i, juntament amb la
Universitat Politècnica de València, garantint un ple coneixement de la tecnologia que ofereixen.
Disposen d’instal·lacions de referència en empreses com: CAF Ferrocarriles, General Motors, Grupo Dulcesol, Puerto Avilés i Acerinox.
Venasol Smart Light S.L. s’implica molt en la formació i motivació de l’alumnat repercutint en l’alta productivitat d’aquests, fent-los sentir part de l’equip de treball des del primer moment.
Els assistents a l’acte van gaudir d’una estona molt agradable i emotiva amenitzada pel trio de jazz MJ ThreeO , on empresaris, docents i estudiants, van tenir l’oportunitat d’intercanviar impressions i establir noves aliances per al millor desenvolupament de tots i totes.

GUIA PREINSCRIPCIÓ
Col·laboració de I