HomeEl dia a diaJORNADES D’INNOVACIÓ EDUCATIVA A L’IES TIRANT LO BLANC

JORNADES D’INNOVACIÓ EDUCATIVA A L’IES TIRANT LO BLANC

Els dies 24 i 25 de febrer, l’IES Tirant lo Blanc el nostre centre va actuar com amfitrió del programa de col·laboració que la Direcció General D’FP va encentar el curs passat amb FP Euskadi i concretament amb Tknika, amb l’objectiu de definir el nou model valencià d’FP.
El programa va començar el passat 2 de juny a Errenteria (Guipusko), concretament a les instal·lacions de Tknika (Centre d’investigació Aplicada d’FP d’Euskadi) i durant el present curs està continuant-se en els diferents centres que integren el projecte, entre ells l’IES Tirant lo Blanc.
La resta de centres participants són: CIPFP Mislata, IES Politècnic de Castelló, IES Cavanilles d’Alacant, IES Severo Ochoa d’Elx i el CIPFP Canastell de Sant Vicent del Raspeig.
Els centres han estat escollits per la Direcció General d’FP en funció de la seua trajectòria de treball en projectes d’innovació i tenim com a missió definir el nou model valencià de l’FP.

Aquesta ha sigut la quarta sessió de treball i hem aprofitat per mostrar a la resta de centres participants les nostres instal·lacions i com treballen les diferents famílies professionals del Tirant, al mateix temps que hem mostrat els diferents projectes d’innovació que estem duguent a terme.
La innovación educativa implica una nova modalitat de treballar amb l’alumnat en els centres docents amb metodologies actives que avofereixen el treball transversal i col·laboratiu i que milloren la qualitat del sistema educatiu.
Suposa una nova forma de treballar amb l’alumnat a les aules amb la finalitat de millorar els resultats acadèmics i desenvolupar habilitats i competències cada vegada més demandades pel mercat laboral.
L’IES Tirant lo Blanc aposta per la innovació educativa!

MOBILITAT ERASMUS +
GRADUACIÓ CICLES FO