HomeEl dia a diaPràctiques formatives en Riga

Pràctiques formatives en Riga

El passat dia 3 d’abril van iniciar la seua mobilitat Erasmus+ amb el projecte KA131 els alumnes, Alba Peiró Llopis i Andreu Orengo Roset dels cicles formatius de grau superior d’ Assistència a la Direcció i de Comerç Internacional. Van viatjar acompanyats pel professorat del departament d’electricitat i electrònica, Antoni Tolosa i Fernando Sendra.

Els alumnes, durant un període de 60 dies,  estan realitzant les seues pràctiques formatives en Riga, Letònia, en empreses dels seus sectors. L’objectiu d’aquesta mobilitat és millorar les seues competències professionals i consolidar també les competències personals , lingüístiques i socials, així com conèixer la cultura, el patrimoni, i la forma de vida del país de destí.

BEQUES BRITISH SUMME