HomeEl dia a diaMOBILITAT A PORTUGAL

MOBILITAT A PORTUGAL

Els alumnes del cicle formatiu de Soldadura i Caldereria David Patón  Martín i Llorenç Maroto Montagut, junt amb els alumnes de cicle formatiu d’Instal·lació i Moblament Alba Cabello Chova, Andrés Ignacio Berrios Correa i Kevin Duque Mejias estan participant, des del passat dilluns 6 de març, en una mobilitat del projecte KA121 per a realitzar pràctiques formatives en empreses portugueses del corresponents sectors.

L’alumnat del cicle de soldadura i caldereria tindran una estada de 93 dies a Portugal, amb una mobilitat ecològica i l’alumnat del cicle d’instal.lació i Moblament de 37 dies.

Durant la primera setmana l’alumnat ha estat acompanyat per la professora del departament d’anglès Bienvenida Durà Guerrero que realitza una mobilitat d’aprenentatge per observació al centre educatiu soci  Escola Profissional Cior a Vila Nova de Famalicão.

MOBILITAT A MONDOVÍ
MOBILITAT A CARCASSO