HomeEl dia a diaMOBILITAT A CARCASSONNE

MOBILITAT A CARCASSONNE

El passat dia 5 de març van iniciar la seua mobilitat Erasmus+ amb el projecte KA121 les alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de Farmàcia i Parafarmàcia Julia Doménech Moncho i Sonia Emília Max Veres. Amb elles va viatjar el professor Salvador Valero del departament de sanitat i coordinador d’FCT.

Durant 37 dies les alumnes van a desenvolupar part de les seus pràctiques formatives en farmàcies de Carcassonne (França) amb la finalitat de millorar les seues competències professionals, personals , lingüístiques i socials.

El professor Salvador Valero durant la seua estada ha realitzat activitats de Job Shadowing al centre educatiu amb el que portem col·laborant des de fa diversos anys, el Lycée Polyvalent Jules Fil.

MOBILITAT A PORTUGAL
MOBILITAT A CHANTONN