23/04/2024
HomeEl dia a diaMOBILITAT A MONDOVÍ

MOBILITAT A MONDOVÍ

El passat dia 7 de març van iniciar la seua mobilitat Erasmus+ amb el projecte KA131 els alumnes del cicle formatiu de grau superior de Sistemes Elèctrics i automàtics Juan Carlos Reina Bosh i Rafa Albert Durà. Van viatjar acompanyats per el coordinador de projectes europeus i també professor del departament d’electricitat Joanvi Pascual Blasco.

Els alumnes, durant un període de 60 dies,  van a realitzar les seues pràctiques formatives en Mondoví, Itàlia, en empreses del sector elèctric. L’objectiu d’aquesta mobilitat és millorar les seues competències professionals i consolidar també les competències personals , lingüístiques i socials, treballant en un entorn laboral real, així com també conèixer la cultura, el patrimoni, i la forma de vida italiana.

MOBILITAT A COMO
MOBILITAT A PORTUGAL