29/03/2024
HomeEl dia a diaMOBILITAT A COMO

MOBILITAT A COMO

El passat dia 7 de març van iniciar la seua mobilitat Erasmus+ els alumnes Joan Malonda Llorca i Borja Lloret Tejados del cicle formatiu de grau mitjà de sistemes de telecomunicacions. Van viatjar acompanyats per les professores Helena Climent Rubiols, cap de departament de Francés i Rosa Boix Moratal, secretària del centre i professora de FOL.

Els alumnes durant 37 dies van a realitzar les seues pràctiques formatives en Como, Itàlia, en l’empresa Rini, proveïdora d’equips d’energia solar i en l’empresa Effe Elettrica proveïdora de sistemes d’alarmes i de telecomunicacions. L’objectiu d’aquesta mobilitat és millorar les seues competències professionals, observant altres metodologies de treball, i consolidar també les competències personals , lingüístiques i socials, treballant en un entorn laboral real.

Falles 2023
MOBILITAT A MONDOVÍ