25/04/2024
HomeEl dia a diaJORNADES DE FORMACIÓ DE PROJECTES ERASMUS+ KA131 DIRIGITS A ALUMNAT DE CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

Ressenya en PDF

Durant els dies 22 y 23 de setembre de 2022 van tindre lloc a Madrid, al Teatre Reial,  les «Jornades de Mobilitat Erasmus+ d’Educació Superior, Projectes de Mobilitat d’ Estudiants i Personal d’Educació Superior Finançada amb fons de política interior (KA131-HED).

Estes jornades són convocades anualment por l’Agencia nacional SEPIE i van dirigits als centres educatius beneficiaris de fons europeus per a realitzar mobilitats amb alumnat de cicles formatius de Grau Superior.

En estes jornades es proporciona informació necessària sobre la gestió dels projectes, i permet intercanviar bones pràctiques i inquietuds amb coordinadors d’altres centres d’Espanya.

A les jornades van assistir Joanvi Pascual Blasco, coordinador de Projectes Europeus i professor de l’especialitat de sistemes electrotècnics i automàtics i la professora Bienvenida Durá Guerrero, de l’especialitat d’anglès i membre de l’equip de Projectes Europeus de l’IES Tirant lo Blanc.

Amb una programació intensiva de dos dies amb jornades, xarrades, ponències, meses i grups de treball en horari de matí i vesprada, les persones assistents van abordar la formació necessària per a optimitzar la gestió dels seus projectes de mobilitat europea d’FP KA131 HED dirigits a l’alumnat de cicles formatius de grau superior.

La formació  va ser molt variada, tractant assumptes com la nova llei de Formació Professional, ferramentes informàtiques de gestió dels projectes, documentació, protocol per a gestionar les mobilitats, digitalització, inclusió en les mobilitats, la plataforma OLS, els controls dels projectes i la difusió de les mobilitats entre altres temes.