HomeEl dia a diaJORNADES DE FORMACIÓ DE PROJECTES ERASMUS+ ESCOLES AMBAIXADORES

JORNADES DE FORMACIÓ DE PROJECTES ERASMUS+ ESCOLES AMBAIXADORES

Ressenya en PDF

Durant els dies 29 i 30 de setembre de 2022 van tindre lloc a Madrid, les jornades de formació per a 117 Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu en Espanya.

Aquestes jornades van ser organitzades, per octau any consecutiu,  per La Direcció General de Comunicació del Parlament Europeu.

L’ IES Tirant lo Blanc, des del curs 2020 forma part del programa educatiu destinat a l’alumnat d’ensenyaments secundaris (4t ESO i 1r i 2n de Batxillerat) i Formació Professional d’escoles ambaixadores del Parlament Europeu.

Aquest programa té com objectiu estimular el coneixement d’Europa i la democràcia europea, proporcionant als nostres joves un coneixement actiu de la Unió Europea i del Parlament Europeu en particular.

A les jornades va assistir Helena Climent Rubiols, Cap de departament de Francès i membre de l’equip de Projectes Europeus de l’IES Tirant lo Blanc.

10 d'Octubre dia Int