25/04/2024
HomeEl dia a diaJORNADES DE FORMACIÓ DE PROJECTES ERASMUS+ KA121 I KA122 DIRIGITS A ALUMNAT DE CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

Ressenya en PDF

Durant els dies 27 i 28 de setembre de 2022, l’Auditori Municipal de Paiporta va acollir  les jornades organitzades pel Servei Espanyol per a la Internacionalització de la Educació (SEPIE) amb l’estreta col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana, l’Ajuntament de Paiporta i l’Institut d’Educació Secundària i de Formació Professional La Sénia.

A les jornades van assistir Joanvi Pascual Blasco, coordinador de projectes Europeus i professor de l’especialitat de sistemes electrotècnics i automàtics i la professora Rosa Boix Moratal, de l’especialitat de FOL i secretària de l’IES Tirant lo Blanc.

L’Auditori Municipal va acollir al voltant de 300 participants presencials, al que es van sumar molts més participants en la modalitat en línia per a facilitar l’assistència del major nombre possible de representats i coordinadors de centres educatius espanyols participants en aquests projectes.

Amb una programació intensiva de matí i vesprada, les persones assistents van abordar a través de diferents xarrades, ponències, meses o grups de treball, la formació necessària per a optimitzar la gestió dels seus projectes de mobilitat europea d’FP KA121 i KA122 dirigits a l’alumnat de cicles formatius de grau mitjà.

La formació  va ser molt variada, des de la gestió econòmica dels fons europeus per a les mobilitats, la comunicació, el control y qualitat de les mobilitats fins a la visibilitat dels projectes.

ACOLLIDA DE TREBALLA