HomeEl dia a diaACOLLIDA DE TREBALLADORS SOCIALS ITALIANS A GANDIA

ACOLLIDA DE TREBALLADORS SOCIALS ITALIANS A GANDIA

Ressenya en PDF

Durant els dies 4, 5 i 6 d’octubre de 2022 el nostre centre, l’IES Tirant lo Blanc de Gandia, hem organitzat i acollit a 10 treballadors socials de la mancomunitat de Serveis socials: Montana Ceva,  ubicada en la localitat de San Bernardino, en la provincia de Emilia Romagna.

Aquesta mancomunitat de Serveis socials agrupa a treballadors procedents de tres centres diferents  de  municipis rurals de la provincia Emilia Romagna.

Els treballadors socials italians han vingut a Gandia per a fer unes jornades d’observació amb els treballadors socials de la nostra ciutat.

Donat que el nostre centre està associat a l’escola italiana Cfp Cebano Monregalese, que imparteix cicles formatius de famílies professionals semblants a les nostres, hem organitzat, juntament al departament de Benestar social de Gandia, unes jornades de treball entre els treballadors socials del nostre municipi i els italians, així com visites culturals per la nostra ciutat i visites a organismes socials com Bunyoleres sense fronteres i Càritas.

Aquestes visites els ha permès veure de primera mà les prestacions i serveis que es donen a la nostra ciutat per donar suport a persones en situació de vulnerabilitat i compartir bones pràctiques i experiències de treball.

ACOLLIDA D’ALUMNAT