27/03/2024
HomeEl dia a diaACOLLIDA D’ALUMNAT I PROFESSORAT PROCEDENT DE CARCASSONNE

ACOLLIDA D’ALUMNAT I PROFESSORAT PROCEDENT DE CARCASSONNE

El dia 25 de setembre de 2022, van arribar a Gandia quatre alumnes, acompanyades per dos professors del centre educatiu Lycée Polyvalent Jules Fil, de Carcassonne. La finalitat d’aquesta mobilitat és que les alumnes facen les seues pràctiques formatives en empreses de la nostra localitat fins al dia 21 d’octubre.

Dos de les alumnes estan fent la seua formació en el centre de dia Los Brezos i les altres dos en la residencia Maria Inmaculada, les dues empreses dedicades a l’atenció de persones majors.

El professorat, que ha acompanyat a les alumnes durant la primera setmana, ha realitzat diverses activitats com visitar les empreses de formació, conèixer a les famílies acollidores, conèixer el nostre centre educatiu i a fer visites culturals per la nostra ciutat.

L’experiència és molt satisfactòria i enriquidora per a l’alumnat que realitza la mobilitat donat que suposa eixir de la seua zona de confort, conèixer altres cultures, idiomes, formes de vida i descobrir inquietuts professionals que marquen el futur de les seues vides.

ACOLLIDA DE TREBALLA
ERASMUS DAY