HomeEl dia a diaERASMUS DAY

ERASMUS DAY

Divendres 14 d’octubre, vam celebrar al nostre centre, l’IES Tirant lo Blanc de Gandia, l’ERASMUS DAY. Un dia dedicat a la promoció y difusió dels nostres projectes de mobilitat d’alumnat i professorat a diversos països europeus.

L’equip de treball de projectes europeus, va preparar estands informatius on va informar a l’alumnat i al professorat dels tipus de mobilitats, així com dels països als quals poden viatjar amb els programes KA121 i KA131. A més, es va preparar  un webinar amb testimonis de participants de cursos anteriors que contaven de primera mà les seues experiències i anècdotes durant les seues estades a l’estranger.

La jornada va ser un èxit donada la concurrència d’alumnat que va acudir als estands i va manifestar interès per participar en els projectes.

Els Programes Europeus, donen l’oportunitat a l’alumnat de conèixer diverses cultures, reforçar les competències comunicatives en altres llengües i poder realitzar la formació pràctica en altres països millorant les seues perspectives laborals i el seu desenvolupament personal. També dona l’oportunitat al professorat de conèixer noves formes de treball per mig de job shadowing, millorar l’idioma i conèixer altres cultures, alhora que acompanya a l’alumnat en les seues experiències Erasmus.

En definitiva, aquestes vivències pretenen OBRIR MENTS I ENRIQUIR VIDES com diu l’eslògan d’Erasmus+ i l’IES Tirant lo Blanc es sent molt orgullós de promoure i participar en aquestes iniciatives.

ACOLLIDA D’ALUMNAT
Projecte CEPAFE: Cal