HomePortadaIX Edició del programa «Campus Científicos «

IX Edició del programa «Campus Científicos «

Amb l’objectiu de potenciar l’interès dels estudiants d’ ESO i Batxillerat per la Ciència i la Tecnologia, El FECYT (Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia) amb el Ministeri de Educació i Ciència , convoca la IX Edició del programa «Campus Científicos «. Aquest programa consisteix en la possibilitat que els alumnes participen en Projectes d’Investigació Científica en diferents Campus Universitaris: Aquests projectes d’investigació intenten abastar totes les branques del coneixement científic .

El Tirant està d’enhorabona, ja que dues alumnes del nostre centre han sigut seleccionades per a participar:

• María Casanova Ciscar de 4t ESO B seleccionada per a participar en el projecte “Viaje al centro de la Célula “  en el Campus AD Futurum : Universitat d’Oviedo.
  • Carola Giménez Arribas  de 1r Batxillerat seleccionada per a participar en el projecte “MathematiCSI : mathematical Sceene Investigation “ en el Campus  VIDA :Universitat de Santiago de Compostela.

PROVES PAU 2018
Admissió Formació