27/03/2024

L´hort al tirant

El grup PAC s´encarrega del manteniment de l´hort del Tirant. És un grup d´alumnat amb risc d´abandonament escolar (Projecte  d´Aula Compartida ). Un parell de  dies a la setmana, acompanyats per les professores Lluïsa Villanueva i Claudia Català i sota les directrius d´Agustín Bastos (responsable de manteniment de parcs i jardins de l´ajuntament de Gandia), baixen  a plantar, regar i recol·lectar les verdures i les fruites.

Voldríem agrair al departament de soldadura per la seua col·laboració, així com al professorat i l´alumnat del  C.D.R  (Centre de Desenvolupament Rural) La Safor de Beniarjó,  que ens ajuda a reconstruir l´hivernacle que malauradament a causa del vent, havia sigut derruït.

Per últim apuntar que l´hivernacle formarà part d´un projecte interdisciplinari de desenrotllament Sostenible (Domo Geodèsic  Bioclimàtic), dut a terme pels cicles de: Electònica,  Soldadura,  Fusta i Prevenció de Riscos Laborals.

POST TAGS:
Spainergy