Spainergy

És un projecte cofinançat per la Comissió Europea en l’àmbit del programa Erasmus+ el projecte  SPAINERGY  té com a objectiu fomentar l’ocupació juvenil en el sector de la “Green Economy”.

En particular, SPAINERGY facilitarà l’adquisició de competències professionals per part d’estudiants espanyols, que realitzaran tres mesos de pràctiques en empreses seleccionades actives en sectors relacionats amb l’economia verda i l’eficiència energètica (energies renovables, reciclatge, manteniment d’instal·lacions, etc.) i amb seu en un dels següents països europeus: Portugal, Itàlia, Dinamarca, Alemanya i Bulgària.

La durada total del projecte és de 24 mesos (finalitza al juny de 2018). Es gestionarà un total de 63 mobilitats.

Actualment tenim al Tirant Lo Blanc enriquint-se d´ aquest projecte, 4 alumnes i 4 professors entre Itàlia i Portugal.
Un dels nostres alumnes és Fernando Silva, que està fent les pràctiques amb un instal·lador elèctric en  Portugal, instal·lant plaques solars i tot el sistema de control d´aquestes. Fernando està molt satisfet, ja que ha tingut l’oportunitat de posar en pràctica tot el que ha aprés al Tirant a l’hora que aprèn portugués.

Polse per a vore el vídeo

POST TAGS:
Visita a l’empresa