27/04/2024
HomeEl dia a diaEL TIRANT ACULL ALUMNAT BELGA PER A FER LES SEUES PRÀCTIQUES EN LA SEUA MOBILITATS ERASMUS +

L’IES Tirant lo Blanc, en el marc del programa Erasmus +, va rebre el dia 11 de març de 2024 a 2 alumnes belgues acompanyats per 2 dels seus professors per a realitzar part de les seues pràctiques formatives fins al 5 d’abril. L’alumnat participant són de l’especialitat de soldadura, del nostre centre soci Atlas College de la localitat belga de Genk. Aquest alumnat ha estat molt ben acollit per la nostra empresa sòcia, Joaquín Lerma, S.A. a la qual volem agrair la seua tasca i col·laboració.

Amb aquesta mobilitat, l’alumnat belga podrà millorar les seues competències professionals i consolidar també les competències personals, lingüístiques i socials, treballant en un entorn laboral real, així com també conèixer la cultura, el patrimoni, i la forma de vida de la nostra ciutat.

FARMÀCIES COL·LABO
MOBILITAT ERASMUS+ D