27/04/2024
HomeEl dia a diaFARMÀCIES COL·LABORADORES EN L’ACOLLIDA D’ALUMNAT PORTUGUÈS PER A MOBILITATS ERASMUS +

L’IES Tirant lo Blanc, en el marc del programa Erasmus +, va rebre el dia 23 de gener de 2024 a un grup de 8 alumnes acompanyats per 1 professor del nostre país veí, Portugal per a realitzar part de les seues pràctiques formatives en diverses farmàcies de la nostra ciutat, durant un període de 2 mesos. L’alumnat participant són del cicle formatiu de tècnic de farmàcia de l’Escola Profissional Cior, sita a Vila Nova de Famalicão, prop d’Oporto. Aquest alumnat ha estat molt ben acollit per les nostres farmàcies a les quals volem agrair la seua tasca i col·laboració. Les farmàcies col·laboradores han estat:

• Farmàcia del Raval; Farmàcia del Passeig 24 hores;
  • Farmàcia Beatriz Román;