HomeEl dia a diaMOBILITAT ERASMUS+ DEL NOSTRE ALUMNAT A ROTTERDAM

MOBILITAT ERASMUS+ DEL NOSTRE ALUMNAT A ROTTERDAM

El passat dia 08 de març van iniciar la seua mobilitat Erasmus+, dins del projecte KA121, els alumnes Soraya Luque Soler, Héctor Uclés Sala i Mohammed Alí del cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa.
Van viatjar acompanyats pels professors Joan Camarena i Toni Tolosa de l’especialitat d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques.
Els alumnes durant 37 dies van a realitzar part de les seues pràctiques formatives a Rotterdam (Països Baixos), en el centre Zadkine amb el que col·laborem des de fa diversos anys. A la tornada vindran acompanyats pels professors Joanvi Pascual i Jose Millet.
L’objectiu d’aquesta mobilitat és millorar les seues competències professionals i consolidar també les competències personals, lingüístiques i socials, treballant en un entorn laboral real, així com també conèixer la cultura, el patrimoni, i la forma de vida neerlandesa.

EL TIRANT ACULL ALUM
Projecte d’esport,