29/04/2024
HomeEl dia a diaEl manifest de Tirantianes a la plaça major de l’Ajuntament de Gandia.

El manifest de Tirantianes a la plaça major de l’Ajuntament de Gandia.

L enguany, la nostra associació cultural Tirantianes per la igualtat ha sigut la responsable de fer i llegir el manifest a les 12:00 a l’acte reivindicatiu del 25 de novembre, dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.

El manifest l’ha llegit la professora Tirantiana Andrea Cantón junt l’alumnat de 4t d’ESO Marc Pascual i Roser Calatayud.

A continuació dues alumnes nostres de 4t d’ESO del Tirant han rebut el premis 2n i 5é pels cartells del concurs convocat per la regidoria d’igualtat de Gandia, Isabel Martínez, 2n premi, i Eva Romero, 5é premi.

Enhorabona a les dues premiades i resta d’alumnat tirantià de l’optativa de 4t d’ESO de dibuix, junt a la professora Pura Llopis Pavia, per haver-hi participat un any més.

Acte 25 de novembre
VISITA AL PORT DE VA