28/04/2024
HomeEl dia a diaActe 25 de novembre 2022 i entrega premis… – Joan Ferran Marí Just

Acte 25 de novembre 2022 i entrega premis… – Joan Ferran Marí Just

Acte 25 de novembre 2022 i entrega premis XVa edició de Microrelats per la igualtat 2022 a l’IES Tirant lo Blanc de Gandia.

Amb presència de tot l’alumnat guardonat i seleccionat en aquest concurs, s’han entregat els premis i diplomes als autors i autores dels 12 microrelats, 7 premiats i 5 seleccionats. La seua gravació es publicarà al web del centre i ajuntament de Gandia dintre de la campanya “Cada 25 conta”, un per cada més de desembre fins a novembre de 2023. A més, s’editaran en un llibret la pròxima primavera, junt als 12 microrelats de la passada XIVa edició de 2021.

A aquest acte reivindicatiu han assistit familiars de l’alumnat guardonat, el professorat responsable de cada centre, autoritats municipals de l’Ajuntament de Gandia, representants de l’AFmpa, professorat i alumnat del centre. L’acte ha conclòs amb el parlament de la Regidora Juana Navarro Blasco, Regidora Delegada d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives.

Més informació i fotografies  en el següent enllaç al Facebook:

Premis Extraordinari
El manifest de Tiran