HomeEl dia a diaVISITA AL PORT DE VALÈNCIA

VISITA AL PORT DE VALÈNCIA

L’alumnat dels cicles superiors d’Administració i Finances i d’Assistència a la Direcció ha visitat les instal·lacions del Port de València, primer port comercial a Espanya i quart d’Europa.

L’activitat ha consistit en un recorregut per l’interior de les instal·lacions comercials del port, on hem tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà tota l’activitat portuària, el seu funcionament, la transcendència que té per al teixit productiu i l’impacte sobre l’economia valenciana.

La visita ha estat coordinada per José Martín, tècnic de comunicació i responsable d’esta àrea, que ens ha explicat la importància de València Port concretament pel que fa a la generació d’ocupació i el valor de les relacions comercials de la Comunitat Valenciana amb la resta del món, així com el compromís del recinte amb el medi ambient i la descarbonització.

L’activitat ha resultat molt instructiva per al nostre alumnat que s’ha mostrat en tot moment participatiu i molt interessat.

El manifest de Tiran
Xerrada informativa