27/07/2024
HomeEl dia a diaTORNADA DE LA MOBILITAT ERASMUS+ DEL NOSTRE ALUMNAT DE ROTTERDAM

TORNADA DE LA MOBILITAT ERASMUS+ DEL NOSTRE ALUMNAT DE ROTTERDAM

El passat dia 13 d’abril de març van tornar de la seua mobilitat Erasmus+, dins del projecte KA121, els alumnes Soraya Luque Soler, Héctor Uclés Sala i Mohammed Alí del cicle formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa,  acompanyants pels professors de la família professional d’electricitat i electrònica, Joanvi Pascual i Jose Millet. Els alumnes durant 37 dies han realitzat part de les seues pràctiques formatives a Rotterdam (Països Baixos), en el centre Zadkine amb el que col·laborem des de fa diversos anys.

En aquesta mobilitat han millorat les seues competències professionals, personals, lingüístiques i socials, treballant en un entorn laboral real, així com també han conegut la cultura, el patrimoni i la forma de vida de la localitat on va nàixer Erasmus de Rotterdam, personatge qui dóna nom a totes les mobilitats europees que es realitzen al nostre centre educatiu.

MOBILITAT KA121VET A
HORARI DE LES PROVES