26/07/2024
HomeEl dia a diaMOBILITAT KA121VET A RIGA

MOBILITAT KA121VET A RIGA

Passat dia 9 de maig, dos alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de Comerç i Màrqueting: Angel Miñana Vidal i Jose Vicente Vázquez Macías, van iniciar la seua mobilitat en el programa Erasmus+ a Riga, capital de Letònia.

Els alumnes durant 37 completaran les seues pràctiques formatives i durant la primera setmana van acompanyats de les professores Inma Faus i Vicenta Aguilar, del  departament de Sanitat.

La finalitat d’aquesta mobilitat es brindar l’oportunitat d’aprenentatge, de manera que tant el professorat com l’alumnat milloren les seues competències professionals, personals i lingüístiques, que coneguen la cultura i tradicions del país.

El soci europeu que col·labora amb nosaltres des de fa anys, el centre VSIA Rigas Turisma un radosas industrijas tehnikums, té un compromís ferm d’afavorir la inclusió del nostre alumnat en les seues activitats i empreses de col·laboració.

TORNADA DE LA MOBILI