25/04/2024
HomeEl dia a diaTALLER ESCOLA AMBAIXADORA

TALLER ESCOLA AMBAIXADORA

El passat dijous 27 de gener es va dur a terme un taller dins del marc del projecte d’Escola Ambaixadora en el segon curs de la FP Bàsica en Serveis Administratius. En aquesta sessió s’ha explicat què és la Unió Europea i les diferents institucions, així com el valors europeus i la importància del Parlament Europeu.
S’han plantejat les diferents problemàtiques que ha d’afrontar ara mateix la Unió Europea i d’aquesta manera, l’alumnat elegirà un tema per realitzar un debat. Amb el suport de la tutora i professora d’informàtica, Ma Carmen Aparisi i la professora d’àmbit lingüístic Laura Gámez prepararem un debat organitzat on l’alumnat d’aquest grup haurà d’argumentar les seues postures tal i com veiem en les sessions plenàries del Parlament Europeu.

ENTREGA CERTIFICATS
Mónica Stefanova Iv