HomeEl dia a diaENTREGA CERTIFICATS EUROESCOLA

ENTREGA CERTIFICATS EUROESCOLA

El dilluns 24 de gener, vàrem fer entrega a l’alumnat de 1er de Batxillerat i de 1er del Cicle Formatiu de Grau  Superior d’Assistència a la Direcció, dels certificats que reconeixen el compromís del nostre alumnat amb la construcció de la Unió Europea a través del programa de l’Euroescola en el Parlament Europeu.

La sessió on-line «La Unió Europea en el món: cóm t’agradaria que fos el nostre futur?»ha estat la primera de les diferents activitats programades per a aquest curs i ha resultat d’allò més interessant, ja que ha ofert a l’alumnat l’oportunitat d’experimentar la ciutadania i la democràcia parlamentaria europea entre els/les joves, proporcionant un coneixement actiu de la Unió Europea i del Parlament Europeu en particular.

CADA 25 CONTA: MR86+
TALLER ESCOLA AMBAIX