19/03/2024
HomeEl dia a diaSubvencions a les alumnes matriculades l’any acadèmic 2021-2022 al primer curs dels cicles de Formació Professional de grau bàsic, grau mitjà o grau superior.

Document en PDF

Es recomana llegir la RESOLUCIÓ de 27 de juliol de 2022, de la Direcció General de Formació Professional adjuntada en el document PDF

• El termini de presentació de les sol·licituds serà a partir de l’endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i fins al 16 de setembre de 2022.
  • Podran tindre la condició de beneficiàries les dones sol·licitants matriculades per primera vegada l’any acadèmic 2021-202
  • La tramitació i presentació de sol·licituds s’han de realitzar per mitjans electrònics, en la plataforma de tramitació de la GVA en el procediment 14700 ( http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=14700 )
CALENDARI D'ADJUDICA
BENVINGUDA A TOT L'A