HomeCentreSalutació de la Directora

Salutació de la Directora

Foto Carmen Fuster

Coneix l’IES Tirant lo Blanc

El nostre centre, amb més de 37 anys d’esperiència, s’inspira en els seus signes d’identitat per a desenvolupar la seua activitat que ha permés fer una aportació significativa i innovadora a la societat valenciana mitjançant la formació educativa, la recerca i el debat social.

En aquests moments el Tirant pretén contribuir a:

• Que el major nombre del nostre alumnat obtinga el Graduat en ESO a través d’un seguiment personalitzat dels aprenentatges i de recerca de solucions que minimitzen el fracàs escolar.
  • Potenciar la continuació dels bons resultats en les PAU,s.
  • Introduir i fomentar la responsabilitat social de l’empresa en la Formació Professional de manera que combine la perspectiva de la competència professional amb una visió de lideratge en un clar i transparent compromís de servei a la societat valenciana.

Entenem que el principal patrimoni d’aquest centre educatiu està constituït per les persones, el professorat que genera pensament, discurs i iniciativa al servei d’una formació excel·lent, de forma rellevant, i contribueix intensament al debat pùblic i a la transformació social.

Tenim com a missió principal formar l’alumnat amb un alt nivell de competència intelectual, personal i professional i amb plena consciència de la seua responsabilitat social. Per això impulsem la docència des del rigor intel·lectual, l’espirit crític i l’excel·lència acadèmica. El final depén del principi, l’educació és la base de la conformació del caràcter i de l’adquisició de coneixements. Les trajectòries del professorat circulen a través del seu alumnat i són el fonament sobre el qual s’assenta l’educació. Amb el pas del temps, el seu esperit continuarà de guia i exemple per a futures generacions.

L’alumnat, amb una matrícula superior a 1.800, és el principal receptor d’aquests criteris docents, convertint-se posteriorment en agents actius en la difusió d’aquests valors educatius.

El Tirant, amb la seua oferta educatuiva,  té una marcada vocació per a mantenir l’alumnat durant el màxim temps possible dintre del nostre ampli itinerari formatiu.

M’agradaria que aquestes paraules servisquen per saludar-vos molt cordialment en la vostra visita a la pàgina web del Tirant, on trobareu detalladament l’oferta formativa del centre, el professorat, els programes i la vida quotidiana de l’institut. Si decididiu ser del Tirant i convertir-vos en un tirantià o tirantiana, ens complaurà poder col·laborar amb vosaltres perquè assoliu els vostres objectius de creixement professional i personal.

Carmen Fuster Mollá