22/04/2024
HomeErasmus+EL DEPARTAMENT DE FOL DEL TIRANT AL CONGRÉS DE FOL DE BARCELONA.

EL DEPARTAMENT DE FOL DEL TIRANT AL CONGRÉS DE FOL DE BARCELONA.

El departament de FOL del Tirant ha participat al III congrés nacional de FOL celebrat a Barcelona els dies 10 i 11 de novembre.
El departament ha presentat dos comunicacions, una sobre el GO VET, programa d’orientació de lalumnat de la ESO cap a la FP, i l’altra sobre com aplicar el mòdul de EIE a un projecte cooperatiu. També es va presentar dos posters sobre bones pràctiques , un sobre el GOVET i altre sobre el Videocurrículum.
El projecte europeu GoVet ha estat presentat al Congrés de Fol per professorat de l’IES Tirant lo Blanc de Gandia amb un èxit rotund. Es tracta d’un projecte de transició d’èxit de l’educació obligatòria a una educació de Formació Professional i/o Batxillerat per tal de guiar a l’alumnat amb la millor qualitat/eficiència possible. En aquest programa estan a més presents el centre Malpils Boarding School a Letònia, NNOMS Poysdorf d’Àustria i el CFP Cebano Monregales d’Itàlia.

CULTURA CLÀSSICA MM
Repensem. Quina FP v