HomeEl dia a diaPatis actius

Patis actius

Hui dimecres 19 d’abril a l’IES Tirant lo Blanc de Gandia, els jocs de lògica han estat el gran èxit del dia al pati escolar.

Dins del marc del projecte de centre «Patis actius» els estudiants han mostrat un gran entusiasme per jocs com el cub de Rubik, el Tangram i jocs geomètrics i topològics.
Uns setanta alumnes han ficat en práctica les seues capacitats per a resoldre problemes i prendre decisions, la qual cosa és fonamental per a la millora de la autoconfiança i el rendiment acadèmic.

Els jocs de lògica són una eina efectiva per fomentar el pensament crític i la resolució de problemes entre els estudiants, i formen part d’una iniciativa més ampla per fomentar un ambient d’aprenentatge actiu i saludable al nostre pati.

FASE PROVINCIAL DE L