HomeEl dia a diaPatis actius

Patis actius

Avui ha sigut un altre dia increïble al pati del Tirant lo Blanc gràcies al projecte Patis Actius! Els nostres alumnes han mostrat una vegada més la seva creativitat i habilitats mentre creaven polseres fantàstiques.
Els alumnes han treballat amb molta emoció i entusiasme per a crear peces úniques. Han tingut l’oportunitat de triar entre una àmplia varietat de materials i colors per a dissenyar les seves polseres personalitzades. Han compartit idees, consells i moments divertits. Els resultats han sigut sorprenents!
Continuarem treballant  en aquest camí per a oferir als nostres alumnes alternatives d’oci saludables i enriquidores que els permeten aprendre, compartir i descobrir noves passions!
Professorat de Forma
Grau Superior de Pre