26/04/2024
HomeEl dia a diaPatis Actius

Patis Actius

Hui ha estat un dia molt especial al pati del nostre institut IES Tirant lo Blanc de Gandia! Hem tornat a organitzar els nostres «Patis Actius» i aquesta vegada els alumnes han fet uns marcapàgines preciosos!
Els alumnes han posat a prova la seva imaginació i creativitat per dissenyar els seus marcapàgines personalitzats. Hem vist de tot: des de marcapàgines en dissenys inspirats en l’art abstracte fins a marcapàgines amb missatges motivadors.
L’activitat ha estat tot un èxit i hem vist com els alumnes s’ho passaven d’allò més bé mentre creaven les seves obres d’art. A més, també han après a treballar en equip, compartir materials i ajudar-se els uns als altres.
Felicitats a tots els alumnes que han participat i gràcies per fer d’aquesta una jornada tan especial!
L'IES Tirant lo Blan
Subvencions per a in