27/04/2024
HomeEl dia a diaMOBILITAT INTERNACIONAL D’ALUMNAT DE GRAU SUPERIOR A GJIROKASTËR, ALBANIA

MOBILITAT INTERNACIONAL D’ALUMNAT DE GRAU SUPERIOR A GJIROKASTËR, ALBANIA

Dilluns, dia 11 de març han iniciar la seua mobilitat Erasmus+ en Gjirokastër, Albania, amb el projecte internacional 2023-1-ES01-KA171-HED-000150127 els alumnes Lucia Camarena Ramiro i Diego Albuixech García del cicle formatiu de grau superior d’Administracio i Finances i Eleazar Mayordomo Bolta del cicle de Comerç Internacional.

Els tres alumnes del Tirant, durant un període de 82 dies,  estaran realitzant les seues pràctiques formatives en empreses dels seus sectors.

L’objectiu d’aquesta mobilitat és millorar les seues competències professionals i consolidar també les competències personals , lingüístiques i socials, així com conèixer la cultura, el patrimoni, i la forma de vida del país de destí.

MOBILITAT A MONDOVÍ
PROVES D’ACCÉS C